1123
صفحه اصلي > عملکرد آموزشی و پژوهشی گروه 
پنج شنبه ٠٣ بهمن ١٣٩٨
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب
  • 1
    1

عملکرد آموزشی و پژوهشی گروه
 

بازنگری و معرفی اولویتهای پژوهشی گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی:

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات یادگیری

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات طیف اتیسم 

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام درکم توانی هوشی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب شنوایی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب بینایی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در فلج مغزی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در صرع

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات رفتاری

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات هیجانی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات یادگیری

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات طیف اتیسم

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در کم توانی هوشی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب شنوایی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب بینایی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در فلج مغزی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در صرع

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات رفتاری

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات هیجانی

کاربرد تکنولوژی های نوین (تشخیصی-درمانی) در اختلالات عصبی تحولی

ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی معلمان از اختلالات عصبی تحولی

 ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی والدین از اختلالات عصبی تحولی

نیازسنجی والدین از خدمات توانبخشی کودکان با اختلالات عصبی تحولی

 

 

 

آغاز همکاری های جدید آموزشی و پژوهشی گروه روان شناسی و اموزش کودکان استثنایی با موسسه رعد
:
آغاز همکاری های جدید آموزشی و پژوهشی گروه روان شناسی و اموزش کودکان استثنایی با موسسه رعد
 ١٠:٩ - 1398/09/10 - نظرات : ٠متن کامل >>
فراخوان اولین کنگره علمی تخصصی، حرفه ای روان شناسی کودکان استثنایی
:
فراخوان اولین کنگره علمی تخصصی، حرفه ای روان شناسی کودکان استثنایی
 ١٤:٤٨ - 1398/08/14 - نظرات : ٠متن کامل >>
:
برنامه نیمسال اول سال تحصیلی 99-98
1
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 7920
 کل بازدید : 575169
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1