بازنگری و معرفی اولویتهای پژوهشی گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی:
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات یادگیری
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات طیف اتیسم
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام درکم توانی هوشی
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب شنوایی
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب بینایی
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در فلج مغزی
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در صرع
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات رفتاری
شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات هیجانی
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات یادگیری
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات طیف اتیسم
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در کم توانی هوشی
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب شنوایی
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب بینایی
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در فلج مغزی
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در صرع
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات رفتاری
تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات هیجانی
کاربرد تکنولوژی های نوین (تشخیصی-درمانی) در اختلالات عصبی تحولی
ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی معلمان از اختلالات عصبی تحولی
ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی والدین از اختلالات عصبی تحولی
نیازسنجی والدین از خدمات توانبخشی کودکان با اختلالات عصبی تحولی
|