بازنگری و معرفی اولویتهای پژوهشی گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی:

 

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات یادگیری

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات طیف اتیسم 

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام درکم توانی هوشی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب شنوایی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در آسیب بینایی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در فلج مغزی

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در صرع

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات رفتاری

شیوع، پیشگیری و مداخله بهنگام در اختلالات هیجانی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات یادگیری

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات طیف اتیسم

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در کم توانی هوشی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب شنوایی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در آسیب بینایی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در فلج مغزی

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در صرع

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات رفتاری

تدوین و راهنمای آموزشی و بالینی در اختلالات هیجانی

کاربرد تکنولوژی های نوین (تشخیصی-درمانی) در اختلالات عصبی تحولی

ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی معلمان از اختلالات عصبی تحولی

 ارزیابی و ارائه راهکارهای ارتقای دانش آموزان و آگاهی والدین از اختلالات عصبی تحولی

نیازسنجی والدین از خدمات توانبخشی کودکان با اختلالات عصبی تحولی

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: