-
-موللی گیتا(1391)،آیا مشاوره و روانپزشکی جایی در توانبخشی شنوایی دارد؟،سمینار دوروزه تازه های سمعک و کاشتهای شنوایی ،24 و 25 خرداد ماه،تهران.
-
-موللی گیتا(1391)،گفتارنشانه ای:مروری برپژوهشها و وضعیت کنونی در ایران و دیگر کشورها،یازدهمین کنگره شنوایی ایران،26 تا 28 اردیبهشت ماه،تهران.
-
-موللی گیتا(1391)،آگاه سازی والدین از نخستین روزهای تولد کودک کم شنوا،چرا وچگونه،دومین همایش پیشگیری از معلولیتها،سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،تهران.
-
-جلیل آبکنار سیده سمیه، عاشوری محمد،موللی گیتا،(1391)،بررسی توانایی شناسایی واجهای همخوان زبان فارسی در دانش آموزان آسیب دیده شنوایی با کاشت حلزون،یازدهمین کنگره شنوایی ایران،26 تا 28 اردیبهشت ماه،تهران.
-
-موللی گیتا(1391)،بازی و تلفیق کودکان با ناتوانی،سمینارسراسری آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان،26 و27 اردیبهشت ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،تهران.
-
-منصوری بیدخوانی محمود ،موللی گیتا،کامکاری کامبیز(1391) آزمونهای هوشی در کودک کم شنوا،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-خیری محبوبه ،موللی گیتا (1391) مروری بر اثربخشی گفتارنشانه دار بردرک و بیان زبان و معرفی نرم افزار گفتارنشانه دار فارسی،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-طاهری محمد ،موللی گیتا،پورمحمدرضای تجریشی معصومه(1391) تاثیر سبک دلبستگی مادران در اختلالات فرزندان استثنایی آنها،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-عبدالله زاده رافی مهدی،موللی گیتا،حسن زاده مریم(1391) بررسی علل خانوادگی مشکلات بهداشت روان کودکان ناشنوا،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-موللی گیتا،آذری فریدخت(1391)روش آموزشی مونته سوری و آموزش و پرورش کودک کم شنوا/ناشنوا ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-عاشوری محمد، جلیل آبکنار سیده سمیه ،موللی گیتا (1391) ادراک کودکان کم شنوا از تجربیات بازی و انتخاب نوع بازی در یک پژوهش کیفی،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-کریمی وحید فهیمه،موللی گیتا (1391) گزارش موردی از کاربرد گفتارنشانه دار در کودک نابینا ناشنوا،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-اسکندری زهرا،موللی گیتا (1391) گفتارنشانه دار در کودکان شنوی دچارمشکلات گفتار و زبان،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-اصغرپور پریسا،موللی گیتا (1391) تماشای تلویزیون بررشد گفتار و زبان کودک کم شنوا مفید است یا مضر،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
- مهوش ورنوسفادرانی عباس , اديب سرشكي نرگس , موللي گيتا،قاسمخانی محمد (1391) تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برمیزان مهارتهای اجتماعی دانش آموزان کم شنوای فراگیر ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
- موللی گیتا،بال کاتلین،بک پاملا (1391) آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان کم شنوا/ناشنوا با استفاده از گفتار نشانه دار انگلیسی،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-جاویدنیا ساناز ،موللی گیتا،کامکاری کامبیز (1391) بررسی ویژگیهای روان سنجی نسخه نوین "هوش آزمای تهران-استنفورد بینه"در تشخیص ناتوانی یادگیری،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-براتی روح الله،موللی گیتا (1391) تاثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی برکاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر کم توان ذهنی آموزش پذیر ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-خیری محبوبه،موللی گیتا (1391) شش مانع بسوی فراگیر سازی بر دانش آموزان با نیازهای ویژه با معرفی راهبردهای مقابله با این موانع ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-خیری محبوبه،موللی گیتا (1391) بررسی اهمیت محیط شنیداری کلاس درس و معرفی یک ابزار تشخیصی برای بررسی چگونگی تمایز صداهای مختلف در محیط در کودکان با آسیب شنوایی ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
-
-نعمتی شهروز،موللی گیتا،اسدی ساغندی محمد مهدی (1391) آسیب مهارتهای حسی-حرکتی و پیامدهای روانشناختی آن ،سمینار مدرسه و کودک با نیازهای ویژه،4-3 آبان ماه،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،تهران.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: