-
- تهیه نرم افزار آموزشی گفتار نشانه دارزبان فارسی و اثر آن بر یادگیری گفتار نشانه دار کودکان کم شنوا، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،تهران،(دکتر گیتاموللی :مجری،طرح پژوهشی مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،1391).
-
- اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر تنیدگی والدین کودکان دارای آسیب شنوایی، (دکتر گیتاموللی :مجری،طرح پژوهشی مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،1391).
-
-تاثير آموزش رفتاري والدين در استرس والدگري، کاهش رفتارهاي بروني سازي شده و افزايش عملکرد رفتاري کودکان مبتلا به اختلال نارسايي توجه / فزونکنشي،(دکتر گیتاموللی :مجری،طرح اعتباربخشی،دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،1391).
- پورمحمدرضای تجریشی، معصومه. (1390). مقايسه اثر بخشي آموزش خودآموزی و بازآموزی اسنادی بر حل مساله رياضي در دانش آموزان پسر كم توان ذهني (طرح اعتباربخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- پورمحمدرضای تجریشی، معصومه. (1390). ارتباط بین صفات شخصیت، راهبردهای انگیزشی و جهتگیری هدفهای پیشرفت در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوانذهنی (طرح اعتباربخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- پورمحمدرضای تجریشی، معصومه. (1390). ارزشيابي دروني گروه آموزشي روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران (طرح مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- اديب سرشكي، نرگس (در دست اجرا). تأثير آموزش نظريه ذهن بر ارتقاء مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک 7-12 سال با عملکرد بالا ، (طرح اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- ادیب سرشکی، نرگس. (1389). اثر آموزش نظریه ذهن بر بهبود رفتار انطباقی دانش آموزان عقب مانده ذهنی، (طرح اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- اديب سرشكي، نرگس (1384). بررسي تاثير برنامه آماده سازي دانش آموزان عادي در افزايش پذيرش دانش آموزان با اختلالات فيزيكي در مدارس تلفيقي و غير تلفيقي(عادي) (طرح اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- اديب سرشكي، نرگس. (1381). تعيين ميزان پذيرش دانش آموزان استثنايي توسط دانش اموزان عادي در مدارس تلفيقي، (طرح اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
- اديب سرشكي، نرگس. (1380). بررسي آگاهي، شناخت ونگرش مربيان مهدكودك هاي تهران در مورد پديده معلوليت، (همكار طرح)
- بهرامی، هادی.، میر زمانی، سیدمحمود.، داورمنش، عباس.، ادیب سرشکی، نرگس.، ناظمی، افسانه.، هداوندخانی، فاطمه. (1387). هنجاريابی آزمون حافظه آندره ری در دانشجويان دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی (طرح درون گروهی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مجری)
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: