عنوان پایاننامه | دانشجو | تاریخ | ساعت | محل | مقطع | نوع | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
شناسايي نيمرخ ويژگي هاي روانشناختي نوجوانان مقيم كانون اصلاح و تربيت | زينب صادقي منش | 1403/11/07 | 10:00 | سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثير برنامه قدرت مقابله بر استرس والدگر ي و رابطه مادر - كودك در مادران داراي كودكان با كمتوان هوشي | سميرا ابراهيمي | 1403/11/06 | 10:00 | سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسي تاثير برنامۀ خواندن گفتگويي بر عملكرد خواندن دانشآموزان فارسي زبان داراي اختلال خواندن پايه سوم ابتدايي شهرستانهاي خراسان جنوبي | محمد سهرابي | 1403/10/29 | 12:00 | سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تاثير بازي هاي گروهي بر هوش اجتماعي كودكان مقيم مراكز بهزيستي | مريم فرهادي زاد | 1403/10/29 | 10:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسي تاثير برنامۀ خواندن گفتگويي بر عملكرد خواندن دانشآموزان فارسي زبان داراي اختلال خواندن پايه سوم ابتدايي شهرستانهاي خراسان جنوبي | محمد سهرابي | 1403/10/29 | 12:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تاثير بازي تعاملي لگو بر توجه مشترك و مهارت هاي اجتماعي كودكان دچار اختلال طيف اتيسم | فرشته قربان خواه | 1403/07/15 | 10:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی مداخله روانی - اجتماعی بر استیگمای درونی شده و کیفیت زندگی در والدین کودکان دچار اتیسم | فاطمه غفرانی دیسفانی | 1403/06/20 | 10:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تشخیص افتراقی بین کودکان با اختلال طیف اتیسم با وبدون اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی | حسین شیخ ویسی | 1403/06/19 | 10:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تعیین ویژگیهای روان سنجی تکلیف سر- پنجه - زانو - شانه (HTKS) در کودکان دچار اختلال طیف اوتیسم | شیدا دبستانیان | 1403/06/19 | 11:30 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی کارآمدی برنامه آموزش مدیریت والدگری بر سلامت روان و استرس والدگری و مشکلات برونی سازی کودکان دچار کم توانی حرکتی | نرجس شکیبا مهر | 1403/04/31 | 08:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
رابطه بین سبک های فرزند پروری با مشکلات رفتاری کودکان دچار کم توانی هوشی: نقش میانجی استرس و سلامت روان والدین و کیفیت زندگی | نگار انارکی کردی | 1402/11/16 | 9:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش بازی های فعال گروهی بر مهارت های اجتماعی و تنظیم هیجان در کودکان با کم شنوایی | محمد امین فرهمند | 1402/10/26 | 10:30 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
کارامدی توان بخشی شناختی بر شناخت اجتماعی و تنظیم هیجان در کودکان 6 تا 11 سال دچار اختلاف طیف اتیسم | زهرا تاجیک | 1402/10/13 | 10:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه اثر بخشی روان - نمایش عروسکی و نمایش بی کلام به شیوه خانواده - محور بر تعامل اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم و عملکرد بالا | محمد خدامی تهرانی | 1401/11/26 | 13:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه استرس تحصیلی و راهبرد های مقابله ای در دانش اموزان با و بدون اختلال یادگیری | امیر حسین احمدی | 1401/11/26 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر اموزش مهارت های مقابله ای مساله مدار بر استفاده از راهبردهای مقابله ای و استرس مادران کودکان با اختلالات یادگیری در سیستم مجازی | فاطمه رجبیان | 1401/09/19 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه درگیری تحصیلی بین دانش اموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در سیستم اموزش مجازی | فاطمه جوکار خوارسگانی | 1401/06/22 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر مداخله زود هنگام مجازی مبتنی بر گفتار نشانه دار بر مهارتهای پیش کلامی و مهارتهای شنوایی کودکان ناشنوای در نوبت کاشت حلزون زیر 3سال | ملیحه خواجوی | 1401/04/26 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم، یادگیریف نقص توجه پیش فعالی و همسالان بهنجار | سمانه زارعی | 1401/04/22 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
کارامدی توان بخشی شناختی رایانه ای بر کارکردهای اجرایی و مهارت های اختصاصی کودکان با اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی | میلاد حیدریان | 1401/04/13 | 10:00 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخی برنامه ذهن اگاهی از راه دور بر روی سلامت روان وروابط والد فرزندی مادران کودکان کم شنوایی 3 تا 6 ساله | هدی درزی | 1401/04/07 | 11:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی قصه گویی چند حسی مجازی بر رابطه مادر - کودک و کاهش رفتار های برون سازی شده در کودکان با ناتوانی های چند گانه | ساره ملک | 1401/03/30 | 8:00 | سالن جلسات ساختمان ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
رابطه سبک های دلبستگی و مهارت اجتماعی در کودکان با احتلال طیف اتیسم :نقش میانجی تنظیم هیجانی | مریم رنجگر | 1400/10/20 | 12:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های سازمان هی بر برنامه ریزیف مدیریت زمان و سازمان دهی کودکان با اختلال نارسایی توجه وبیش فعالی | مهتاب رئیسی | 1400/08/19 | 8:30 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر اموزش برنامه مهارت های پایه ریاضی بر عملکرد ریاضی و کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی | سیده فاطمه بنی هاشمی امام قیسی | 1400/08/15 | 9:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
کارامدی نرم افزار بازی های شناختی جدی برکارکرد های اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان دارای اختلال ریاضی | محمد علی پناه | 1400/08/11 | 12:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازی درمانی بر توجه اشتراکی کودکان با اختلال طیف اتیسم | هاشم زرافشان | 1400/08/10 | 11:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی مداخله زود هنگام والد محور بر توجه اشتراکی کودکان با آسیب شنوایی | زینب السادات احمدی | 1400/08/08 | 9:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی تأثیر آموزش نمایش درمانی خانواده محور مجازی بر مهارت های اجتماعی و هیجانات نوجوانان کم شنوا | علیرضا کبیریان | 1400/08/05 | 11:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
طراحی و مقایسه اثر بخشی داستان های اجتماعی و برنامه فعالیت های تصویری بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم | محمد رضا اخگری | 1400/08/04 | 11:30 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی تأثیر کتاب خوانی گفتگویی والد از راه دور بر مهارت های پیش کلامی و مهارت های شنیداری کودکان کم شنوایی زیر سه سال | سیما رزمی یزدان آباد | 1400/08/04 | 8:30 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی درمان مبتنی بر تعامل والد - کودک بر رابطه مادر با کودک و مشکلات رفتاری کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی | محمد رضا مسجد سرایی | 1400/06/10 | 9:00 | بصورت انلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی برنامه آموزش جرات مندی بر اضطراب دانش آموزان پسر یا اختلال یادگیری خاص | مهدی محققی | 1399/09/10 | 8:30 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
رابطه هوش عمومی و خلاقیت با خرد در دانش اموزان تیز هوش دبیرستانی | محمد مهدی علمافر | 1399/08/07 | 13:30 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان با فلج مغزی کودکان 7 تا 12 ساله | سحر فیروز بخت | 1399/08/05 | 12:30 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش والدگری برسلامت روان و رابطه والد-کودک در مادران کودکان کم شنوای زیر 3 سال | آرزو عباس زاده | 1399/07/29 | 12:00 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر مشکلات رفتاری کودکان با کم توان هوشی | احسان حاتمی | 1399/07/22 | 13:30 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حرمت خود و بلوغ عاطفی دانش اموزان دارای آسیب بینایی | فاطمه میر محمدی | 1399/07/19 | 10:00 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش حافظه فعال بر کارکرد اجرایی کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا | محمد جواد همتی | 1399/06/01 | 12:00 | بصورت آنلاین | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر اضطراب کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا | امید سروی | 1398/07/29 | 12:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر مداخله زود هنگام هیجانی - اجتماعی بر دلبستگی و رشد اجتماعی کودکان کم شنوای پایین تراز 3 سال | زهرا صادق اکمل | 1398/07/29 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی برمنابع شناخت خود بر افسردگی،اضطراب، استرس در مادران دارای فرزند با اختلال طیف اوتیسم | سمانه کریمی | 1398/07/20 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر مشکلات درونی سازی در کودکان با اختلالات برونی سازی | مژده دریا بیگی | 1398/07/13 | 12:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
رابطه مشکلات رفتاری با متغیرهای جمعیت شناختی در دانش آموزان با آسیب بینایی | سارا قربانی نژاد | 1398/07/09 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی قصه گویی آنلاین مبتنی بر گفتگو بر مهارت های زبانی کودکان کم شنوا | فرزانه رضاییان | 1398/06/31 | 9:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر برنامه والد- کودک فرانک بر ارتقاء مهارت های زبان و گفتار کودکان کم شنوای زیز 3 سال | افسانه عزیز زاده پریخانی | 1398/06/30 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
نقش تعدیل کننده رفتارسازشی در ارتباط بین کارکردهای اجرایی و کاربرد شناسی زبان (زبان عملی) در کودکان با اختلال طیف اوتیسم | فاطمه رضوی | 1397/07/30 | 13:30 | سالن جلسات اساتید | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر بسته بندی اموزش بهزیستی روانی برکیفیت زندگی نوجوانان ناشنوا | الناز براری پور کلاچایی | 1397/07/16 | 13:30 | سالن جلسات اساتید | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش روش دیویس برروان خوانی، درک مطلب و انگیزش تحصیلی دانش اموزان نارسا خوان پسر مقطع ابتدایی شهر مشهد | سحر محمد پور | 1397/07/15 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی تأثیرآموزش مهارت های زندگی برمشکلات رفتاری دانش اموزان کم توان ذهنی اموزش پذیر مقطع دبستانی شهراصفهان | عطیه میرزا امیری | 1397/07/15 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه اثر بخشی تحلیل رفتار کاربردی (ABA) ودرمان پاسخ محور (PRT) برارتباط کلامی کودکان با اختلال طیف اتیسم | محمد تقی عبداللهی | 1397/07/14 | 13:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش وروش کیود (گفتار نشانه دار ) فارسی بر بهبود خواندن در کودکان در کودکان کم شنوایی پایه اول ابتدایی | اسرین پوریان | 1397/04/03 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش تاب آوری بر خود کارآمدی در مادران کودکان کم توان هوشی | عبدالباسط احمد ریزه ئی | 1396/11/17 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان کم شنوایی با /بدون کاشت حلزون | سارا معدنی | 1396/10/19 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش اموزان کم توان هوشی مقطع ابتدایی | سلطان زیلایی | 1396/07/16 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
شیوع اختلال یادگیری غیرکلامی (NLD)در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر کرج در سال تحصیلی 94-93 | مریم یوسفی | 1396/06/05 | 13:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه ی نقش مدارس تلفیقی و استثنایی بر توانمندی ها و مشکلات رفتاری دانش آموزان 7 تا 12 سال با کم توانی جسمی حرکتی | طاهره سادات هندی | 1396/06/05 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر سیستم ارتباطی مبادله تصویر (PECS) بر مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم | شهرام سلیمانی وجدان | 1396/05/09 | 10:30 | سالن جلسات ساختمان اساتید | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی تأثیر تحریکات وستیبولار بر کارکردهای اجرایی کودکان مشکوک به اختلال نارسایی توجه / پیش فعال مقطع دبستان | سپیده نادریان | 1396/04/26 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر قصه گویی مبتنی برگفتگو برافزایش گنجینه واژگان کودکان با سندروم داون 11-8 سال | سپیده میرزا جانی رندانی | 1396/04/26 | 10:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان کار و خیابان سنین 7 تا 10 سال | نیلوفر قدوسی | 1396/03/08 | 10:00 | سالن جلسات اساتید | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر عزت نفس کودکان با کم توانی هوشی | شقایق بنا | 1396/03/08 | 8:30 | سالن جلسات اساتید | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر برنامه حمایت رفتاری بر مهارت های اجتماعی پسران با ناتوانی های جسمی حرکتی | رقیه طراح حامد نظام | 1395/10/13 | 13:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی برنامه یکپارچگی حسی بر مشکلات و مهارتهای اجتماعی کودکان 6-4 سال دارای اختلال اوتیسم | لیلا جمالی | 1395/07/07 | 13:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازی درمانی شناختی -رفتاری بر علائم و نشانه های اختلالات درونی سازی شده کودکان 8-10 سال | روح اله میرزایی | 1395/06/15 | 10:00 | سالن جلسات ژنتیک | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
نقش داستان های اجتماعی بر بهبود مهارت اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم با عملکرد بالا | جواد محمدی | 1395/04/09 | 10:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارت های حرکتی کودکان 7-11 سال پسر آسیب بینایی | سمانه دریکوند | 1394/11/20 | 10:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر برنامه والد - کودک فرانک بر رابطه مادر- کودک کم شنوا | رقیه کوهی | 1394/03/26 | 8:30 | سالن جلسات مرکز تحقیقات اطفال | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیربرنامه آگاه سازی (متمرکز برقصه گویی)بر تغییرنگرش کودکان عادی در مورد همسالان کم شنوا در مدارس تلفیقی | رقیه عباسی | 1394/03/25 | 13:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری | سیف اله خدادادی | 1394/03/25 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش خود نظارتی بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان نارسا خوان | زاهد کنعانی | 1394/03/19 | 10:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی روش توان بخشی روانی (دوسا-هو) برکیفیت زندگی کودکان 4تا12 سال فلج مغزی | ابوالفضل پور صدوقی | 1393/10/29 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر بازی درمانی گروهی بر مهارت های ارتباطی - اجتماعی کودکان 5-8 سال مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا | فاطمه شاه رفعتی | 1393/10/14 | 11:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر ارتقای سلامت کودکان با اختلال صرع | طاهره نجفی فرد | 1393/09/19 | 8:15 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش مهارتهای ادراک دیداری بر حافظه دیداری، وهارتهای دیداری حرکتی دانش آموزان پسر 7 تا 10 ساله کم شنوا | مهدی گرمابی | 1393/09/18 | 12:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتار انطباقی دانش آموزان کم توان ذهنی | مریم شیدایی | 1393/09/17 | 9:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش برنامه مدیریت هیجان ها به مادران وتأثیر آن بر اختلال های رفتاری فرزندان پسر | رحمان گودینی | 1393/07/29 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش مهرات های اجتماعی بر عزت نفس و مهارت های اجتماعی، دانش اموزان پسر مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی | حمید امیدی | 1393/06/11 | 8:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر برنامه خوداموزی کلامی بر مولفه های شایستگی اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری | فاطمه راحمی نوش آبادی | 1393/06/04 | 9:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر روش خودآموزی کلامی بر سبک اسناد بدبینانه دانش آموزان نارسا خوان | زهرا عینی میر کوهی | 1393/04/04 | 9:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
بررسی تأثیر استفاده از نرم افزار گفتار نشانه دار بر افزایش خزانه واژگان بیانی کودکان 6-5 سال کم شنوا | محبوبه خیری | 1393/04/02 | 9:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تعیین تأثیر قصه گویی بر افزایش مهارت های اجتماعی کودکان کم شنوا | محبوبه کارخانه | 1393/04/02 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی برنامه ایمن سازی بر سبک اسناد دانش آموزان نارسا خوان | سحر پهلوان نشان | 1393/03/20 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثر بخشی آموزش تاب آوری بر رابطه مادر - کودک در مادران با کودکان کم توان ذهنی | تقی هادی زاده | 1393/03/11 | 9:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر هوش هیجانی بر مشکلات رفتاری پسران با اختلال رفتاری برونی شده در مدارس ابتدایی تهران | کوثر مقدم | 1393/02/14 | 8:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیر آموزش تقلید بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اوتیسم | پرستو مقیم اسلام | 1392/12/04 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و تمرین شناختی رایانه ای بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال ADHD | لیلا علی میرزایی | 1392/06/23 | 11:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
تأثیرآموزش هوش هیجانی بر کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر کم توان جمسی ـ حرکتی | خدیجه فتحی هاروق | 1392/06/04 | 10:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
نیازسنجی آموزشی معلمان عادی و رابطه کودکان با آسیب شنوایی در نظام آموزشی فراگیر | کمال پرهون | 1392/05/14 | 10:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثربخشی بازآموزی اسنادی بر اضطراب، افسردگی و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری | مرضیه یحیایی | 1392/04/11 | 11:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
اثربخشی آموزش تاب آوری بر بهزیستی روانشناختی کودکان خیابانی با اختلال های رفتاری برونی شده | مرضیه دوستی | 1392/04/10 | 12:30 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
عنوان تأثیر آموزش به روش پاسخ محور (PRT) بر اختلالات رفتاری کودکان 4 تا 6 سال با اختلال اوتیسم | بهناز رجبی شمامی | 1392/01/29 | 13:00 | سالن جلسات ابن سینا | کارشناسی ارشد | پایاننامه | بیشتر |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: