عنوان پایاننامه دانشجو تاریخ ساعت محل مقطع نوع
شناسايي نيمرخ ويژگي هاي روانشناختي نوجوانان مقيم كانون اصلاح و تربيت زينب صادقي منش 1403/11/07 10:00 سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثير برنامه قدرت مقابله بر استرس والدگر ي و رابطه مادر - كودك در مادران داراي كودكان با كم‌توان هوشي سميرا ابراهيمي 1403/11/06 10:00 سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسي تاثير برنامۀ خواندن گفتگويي بر عملكرد خواندن دانش‌آموزان فارسي زبان داراي اختلال خواندن پايه سوم ابتدايي شهرستان‌هاي خراسان جنوبي محمد سهرابي 1403/10/29 12:00 سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان ابن سينا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تاثير بازي هاي گروهي بر هوش اجتماعي كودكان مقيم مراكز بهزيستي مريم فرهادي زاد 1403/10/29 10:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسي تاثير برنامۀ خواندن گفتگويي بر عملكرد خواندن دانش‌آموزان فارسي زبان داراي اختلال خواندن پايه سوم ابتدايي شهرستان‌هاي خراسان جنوبي محمد سهرابي 1403/10/29 12:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تاثير بازي تعاملي لگو بر توجه مشترك و مهارت هاي اجتماعي كودكان دچار اختلال طيف اتيسم فرشته قربان خواه 1403/07/15 10:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی مداخله روانی - اجتماعی بر استیگمای درونی شده و کیفیت زندگی در والدین کودکان دچار اتیسم فاطمه غفرانی دیسفانی 1403/06/20 10:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تشخیص افتراقی بین کودکان با اختلال طیف اتیسم با وبدون اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی حسین شیخ ویسی 1403/06/19 10:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تعیین ویژگیهای روان سنجی تکلیف سر- پنجه - زانو - شانه (HTKS) در کودکان دچار اختلال طیف اوتیسم شیدا دبستانیان 1403/06/19 11:30 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی کارآمدی برنامه آموزش مدیریت والدگری بر سلامت روان و استرس والدگری و مشکلات برونی سازی کودکان دچار کم توانی حرکتی نرجس شکیبا مهر 1403/04/31 08:00 سالن جلسات ساختمان ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
رابطه بین سبک های فرزند پروری با مشکلات رفتاری کودکان دچار کم توانی هوشی: نقش میانجی استرس و سلامت روان والدین و کیفیت زندگی نگار انارکی کردی 1402/11/16 9:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش بازی های فعال گروهی بر مهارت های اجتماعی و تنظیم هیجان در کودکان با کم شنوایی محمد امین فرهمند 1402/10/26 10:30 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
کارامدی توان بخشی شناختی بر شناخت اجتماعی و تنظیم هیجان در کودکان 6 تا 11 سال دچار اختلاف طیف اتیسم زهرا تاجیک 1402/10/13 10:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه اثر بخشی روان - نمایش عروسکی و نمایش بی کلام به شیوه خانواده - محور بر تعامل اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم و عملکرد بالا محمد خدامی تهرانی 1401/11/26 13:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه استرس تحصیلی و راهبرد های مقابله ای در دانش اموزان با و بدون اختلال یادگیری امیر حسین احمدی 1401/11/26 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر اموزش مهارت های مقابله ای مساله مدار بر استفاده از راهبردهای مقابله ای و استرس مادران کودکان با اختلالات یادگیری در سیستم مجازی فاطمه رجبیان 1401/09/19 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه درگیری تحصیلی بین دانش اموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در سیستم اموزش مجازی فاطمه جوکار خوارسگانی 1401/06/22 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر مداخله زود هنگام مجازی مبتنی بر گفتار نشانه دار بر مهارتهای پیش کلامی و مهارتهای شنوایی کودکان ناشنوای در نوبت کاشت حلزون زیر 3سال ملیحه خواجوی 1401/04/26 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم، یادگیریف نقص توجه پیش فعالی و همسالان بهنجار  سمانه زارعی 1401/04/22 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
کارامدی توان بخشی شناختی رایانه ای بر کارکردهای اجرایی و مهارت های اختصاصی کودکان با اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی میلاد حیدریان 1401/04/13 10:00 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخی برنامه ذهن اگاهی از راه دور بر روی سلامت روان وروابط والد فرزندی مادران کودکان کم شنوایی 3 تا 6 ساله هدی درزی 1401/04/07 11:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی قصه گویی چند حسی مجازی بر رابطه مادر - کودک و کاهش رفتار های برون سازی شده در کودکان با ناتوانی های چند گانه ساره ملک 1401/03/30 8:00 سالن جلسات ساختمان  ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
رابطه سبک های دلبستگی و مهارت اجتماعی در کودکان با احتلال طیف اتیسم :نقش میانجی تنظیم هیجانی مریم رنجگر 1400/10/20 12:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های سازمان هی بر برنامه ریزیف مدیریت زمان و سازمان دهی کودکان با اختلال نارسایی توجه وبیش فعالی مهتاب رئیسی 1400/08/19 8:30 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر اموزش برنامه مهارت های پایه ریاضی بر عملکرد ریاضی و کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی سیده فاطمه بنی هاشمی امام قیسی 1400/08/15 9:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
کارامدی نرم افزار بازی های شناختی جدی برکارکرد های اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان دارای اختلال ریاضی محمد علی پناه 1400/08/11 12:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازی درمانی بر توجه اشتراکی کودکان با اختلال طیف اتیسم هاشم زرافشان 1400/08/10 11:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی مداخله زود هنگام والد محور بر توجه اشتراکی کودکان با آسیب شنوایی زینب السادات احمدی 1400/08/08 9:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی تأثیر آموزش نمایش درمانی خانواده محور مجازی بر مهارت های اجتماعی و هیجانات نوجوانان کم شنوا علیرضا کبیریان 1400/08/05 11:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
طراحی و مقایسه اثر بخشی داستان های اجتماعی و برنامه فعالیت های تصویری بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم محمد رضا اخگری 1400/08/04 11:30 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی تأثیر کتاب خوانی گفتگویی والد از راه دور بر مهارت های پیش کلامی و مهارت های شنیداری کودکان کم شنوایی زیر سه سال سیما رزمی یزدان آباد 1400/08/04 8:30 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی درمان مبتنی بر تعامل والد - کودک بر رابطه مادر با کودک و مشکلات رفتاری کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی محمد رضا مسجد سرایی 1400/06/10 9:00 بصورت انلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی برنامه آموزش جرات مندی بر اضطراب دانش آموزان پسر یا اختلال یادگیری خاص مهدی محققی 1399/09/10 8:30 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
رابطه هوش عمومی و خلاقیت با خرد در دانش اموزان تیز هوش دبیرستانی محمد مهدی علمافر 1399/08/07 13:30 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان با فلج مغزی کودکان 7 تا 12 ساله سحر فیروز بخت 1399/08/05 12:30 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش والدگری برسلامت روان و رابطه والد-کودک در مادران کودکان کم شنوای زیر 3 سال آرزو عباس زاده 1399/07/29 12:00 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر مشکلات رفتاری کودکان با کم توان هوشی احسان حاتمی 1399/07/22 13:30 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حرمت خود و بلوغ عاطفی دانش اموزان دارای آسیب بینایی فاطمه میر محمدی 1399/07/19 10:00 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش حافظه فعال بر کارکرد اجرایی کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا محمد جواد همتی 1399/06/01 12:00 بصورت آنلاین کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر اضطراب کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا امید سروی 1398/07/29 12:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر مداخله زود هنگام هیجانی - اجتماعی بر دلبستگی و رشد اجتماعی کودکان کم شنوای پایین تراز 3 سال زهرا صادق اکمل 1398/07/29 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی برمنابع شناخت خود بر افسردگی،اضطراب، استرس در مادران دارای فرزند با اختلال طیف اوتیسم سمانه کریمی 1398/07/20 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر مشکلات درونی سازی در کودکان با اختلالات برونی سازی مژده دریا بیگی 1398/07/13 12:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
رابطه مشکلات رفتاری با متغیرهای جمعیت شناختی در دانش آموزان با آسیب بینایی سارا قربانی نژاد 1398/07/09 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی قصه گویی آنلاین مبتنی بر گفتگو بر مهارت های زبانی کودکان کم شنوا فرزانه رضاییان 1398/06/31 9:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر برنامه والد- کودک فرانک بر ارتقاء مهارت های زبان و گفتار کودکان کم شنوای زیز 3 سال افسانه عزیز زاده پریخانی 1398/06/30 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
نقش تعدیل کننده رفتارسازشی در ارتباط بین کارکردهای اجرایی و کاربرد شناسی زبان (زبان عملی) در کودکان با اختلال طیف اوتیسم فاطمه رضوی 1397/07/30 13:30 سالن جلسات اساتید کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر بسته بندی اموزش بهزیستی روانی برکیفیت زندگی نوجوانان ناشنوا الناز براری پور کلاچایی 1397/07/16 13:30 سالن جلسات اساتید کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش روش دیویس برروان خوانی، درک مطلب و انگیزش تحصیلی دانش اموزان نارسا خوان پسر مقطع ابتدایی شهر مشهد سحر محمد پور 1397/07/15 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی تأثیرآموزش مهارت های زندگی برمشکلات رفتاری دانش اموزان کم توان ذهنی اموزش پذیر مقطع دبستانی شهراصفهان عطیه میرزا امیری 1397/07/15 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه اثر بخشی تحلیل رفتار کاربردی (ABA) ودرمان پاسخ محور (PRT) برارتباط کلامی کودکان با اختلال طیف اتیسم محمد تقی عبداللهی 1397/07/14 13:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش وروش کیود (گفتار نشانه دار ) فارسی بر بهبود خواندن در کودکان در کودکان کم شنوایی پایه اول ابتدایی  اسرین پوریان 1397/04/03 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش تاب آوری بر خود کارآمدی در مادران کودکان کم توان هوشی عبدالباسط احمد ریزه ئی 1396/11/17 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان کم شنوایی با /بدون کاشت حلزون سارا معدنی 1396/10/19 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش اموزان کم توان هوشی مقطع ابتدایی سلطان زیلایی 1396/07/16 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
شیوع اختلال یادگیری غیرکلامی (NLD)در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر کرج در سال تحصیلی 94-93 مریم یوسفی 1396/06/05 13:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه ی نقش مدارس تلفیقی و استثنایی بر توانمندی ها و مشکلات رفتاری دانش آموزان 7 تا 12 سال با کم توانی جسمی حرکتی طاهره سادات هندی 1396/06/05 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر سیستم ارتباطی مبادله تصویر (PECS) بر مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم شهرام سلیمانی وجدان 1396/05/09 10:30 سالن جلسات ساختمان اساتید کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی تأثیر تحریکات وستیبولار بر کارکردهای اجرایی کودکان مشکوک به اختلال نارسایی توجه / پیش فعال مقطع دبستان سپیده نادریان 1396/04/26 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر قصه گویی مبتنی برگفتگو برافزایش گنجینه واژگان کودکان با سندروم داون 11-8 سال سپیده میرزا جانی رندانی 1396/04/26 10:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان کار و خیابان سنین 7 تا 10 سال نیلوفر قدوسی 1396/03/08 10:00 سالن جلسات  اساتید کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر عزت نفس کودکان با کم توانی هوشی شقایق بنا 1396/03/08 8:30 سالن جلسات  اساتید کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر برنامه حمایت رفتاری بر مهارت های اجتماعی پسران با ناتوانی های جسمی حرکتی رقیه طراح حامد نظام 1395/10/13 13:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی برنامه یکپارچگی حسی بر مشکلات و مهارتهای اجتماعی کودکان 6-4 سال دارای اختلال اوتیسم لیلا جمالی 1395/07/07 13:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازی درمانی شناختی -رفتاری بر علائم و نشانه های اختلالات درونی سازی شده کودکان 8-10 سال روح اله میرزایی 1395/06/15 10:00 سالن جلسات ژنتیک کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
نقش داستان های اجتماعی بر بهبود مهارت اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم با عملکرد بالا جواد محمدی 1395/04/09 10:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارت های حرکتی کودکان 7-11 سال پسر آسیب بینایی سمانه دریکوند 1394/11/20 10:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر برنامه والد - کودک فرانک بر رابطه مادر- کودک کم شنوا رقیه کوهی 1394/03/26 8:30 سالن جلسات مرکز تحقیقات اطفال کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیربرنامه آگاه سازی (متمرکز برقصه گویی)بر تغییرنگرش کودکان عادی در مورد همسالان کم شنوا در مدارس تلفیقی رقیه عباسی 1394/03/25 13:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری سیف اله خدادادی 1394/03/25 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش خود نظارتی بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان نارسا خوان زاهد کنعانی 1394/03/19 10:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی روش توان بخشی روانی (دوسا-هو) برکیفیت زندگی کودکان 4تا12 سال فلج مغزی ابوالفضل پور صدوقی 1393/10/29 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر بازی درمانی گروهی بر مهارت های ارتباطی - اجتماعی کودکان 5-8 سال مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا فاطمه شاه رفعتی 1393/10/14 11:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر ارتقای سلامت کودکان با اختلال صرع طاهره نجفی فرد 1393/09/19 8:15 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش مهارتهای ادراک دیداری بر حافظه دیداری، وهارتهای دیداری حرکتی دانش آموزان پسر 7 تا 10 ساله کم شنوا مهدی گرمابی 1393/09/18 12:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتار انطباقی دانش آموزان کم توان ذهنی مریم شیدایی 1393/09/17 9:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش برنامه مدیریت هیجان ها به مادران وتأثیر آن بر اختلال های رفتاری فرزندان پسر رحمان گودینی 1393/07/29 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش مهرات های اجتماعی بر عزت نفس و مهارت های اجتماعی، دانش اموزان پسر مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی حمید امیدی 1393/06/11 8:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر برنامه خوداموزی کلامی بر مولفه های شایستگی اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری فاطمه راحمی نوش آبادی 1393/06/04 9:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر روش خودآموزی کلامی بر سبک اسناد بدبینانه دانش آموزان نارسا خوان زهرا عینی میر کوهی 1393/04/04 9:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
بررسی تأثیر استفاده از نرم افزار گفتار نشانه دار بر افزایش خزانه واژگان بیانی کودکان 6-5 سال کم شنوا محبوبه خیری 1393/04/02 9:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تعیین تأثیر قصه گویی بر افزایش مهارت های اجتماعی کودکان کم شنوا محبوبه کارخانه 1393/04/02 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی برنامه ایمن سازی بر سبک اسناد دانش آموزان نارسا خوان سحر پهلوان نشان 1393/03/20 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثر بخشی آموزش تاب آوری بر رابطه مادر - کودک در مادران با کودکان کم توان ذهنی  تقی هادی زاده 1393/03/11 9:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر هوش هیجانی بر مشکلات رفتاری پسران با اختلال رفتاری برونی شده در مدارس ابتدایی تهران کوثر مقدم 1393/02/14 8:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیر آموزش تقلید بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اوتیسم پرستو مقیم اسلام 1392/12/04 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و تمرین شناختی رایانه ای بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال ADHD لیلا علی میرزایی 1392/06/23 11:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
تأثیرآموزش هوش هیجانی بر کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر کم توان جمسی ـ حرکتی خدیجه فتحی هاروق 1392/06/04 10:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
نیازسنجی آموزشی معلمان عادی و رابطه کودکان با آسیب شنوایی در نظام آموزشی فراگیر کمال پرهون 1392/05/14 10:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثربخشی بازآموزی اسنادی بر اضطراب، افسردگی و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری مرضیه یحیایی 1392/04/11 11:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
اثربخشی آموزش تاب آوری بر بهزیستی روانشناختی کودکان خیابانی با اختلال های رفتاری برونی شده مرضیه دوستی 1392/04/10 12:30 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
عنوان تأثیر آموزش به روش پاسخ محور (PRT) بر اختلالات رفتاری کودکان 4 تا 6 سال با اختلال اوتیسم بهناز رجبی شمامی 1392/01/29 13:00 سالن جلسات ابن سینا کارشناسی ارشد پایاننامه بیشتر
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: